The day before - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Jeanique Graaf - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Jeanique Graaf - WaarBenJij.nu

The day before

Door: jeaniquedegraaf

Blijf op de hoogte en volg Jeanique

08 Juli 2012 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Vandaag zondag 8 juli. De dag voordat we met zijn alle naar Zuid-Afrika gaan. Vanochtend toen ik in de kerk kwam werd de presentatie gedraaid tijdens de dienst, super leuk. Daarnaast heeft de dominee voor ons gebeden en wil jullie lezers ook vragen dit te doen.

Na de kerk had ik alle familie thuis uitgenodigd om mijn verjaardag (die eigenlijk 30 juli is) te vieren, het was ook gelijk een afscheidsfeestje. Wat een gezelligheid en wat een warmte dat je familie/vrienden naar je uitstraalt helemaal super.

De rest van de middag de laatste dingetjes achter de computer regelen/uitprinten. Vanavond de laatse spullen inpakken en dan lekker optijd naar bed. Morgenvroeg gaat de wekker om 05.30 uur. Met zijn allen verzamelen we om 06.15 uur bij de Immanuelkerk en vertrekken met zijn allen richting Schiphol.

Voor degenen die me wil volgen de vluchtgegevens:

KLM ROYAL DUTCH AIRLI - KL 597
MON 09JUL AMSTERDAM NL CAPE TOWN ZA 1005 2135
SCHIPHOL AIRPORT CAPE TOWN INTL
NONSTOP DURATION 11:30


In Zuid-Afrika laat ik weer van me horen!

Liefs,
Jeanique

  • 08 Juli 2012 - 21:09

    Gina En Remco :

    Lieve jeanique,

    Nogmaals heel veel plezier. We zijn trots op je en zullen zeker voor jullie bidden.

    Lfs Gina en Remco

  • 09 Juli 2012 - 08:54

    Ilona De Graaf:

    Ha nichtje,

    Het avontuur gaat beginnen! Je zit nu in het vliegtuig. Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt (gehad). Ik ga je zeker hier volgen en hoop dat je tijd hebt om regelmatig iets te posten hier. Ik wens je alle geluk toe die je nodig hebt en denk aan jou (en je gezelschap)!

    Liefs, Iloon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanique

Actief sinds 08 Juli 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 8714

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

Werkvakantie Zuid-Afrika

Landen bezocht: